نوشتجات

نوشتن و ننوشتن, انتخاب بین زنده ماندن و مُردن است.

نوشتجات

نوشتن و ننوشتن, انتخاب بین زنده ماندن و مُردن است.


+ خانه  
+ نظرات در معرض ديد عموم قرار نمي‌گيرند. + گاهي مطلبي بارها دچار تغيير مي‌شود. + جمله‌ي سردرِ وبلاگ از يحيي قائدي‌ست.

مرا ببخش ...

جمعه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۴۴ ق.ظ

هنوز دارم به این فکر می‌کنم که چرا وقتی خبر خودکشی‌ ناموفقت را یک ماه بعد، از پشت تلفن شنیدم، عصبانی شدم و بر سر صدای خش‌دار و آرامت، فریاد کشیدم. چرا به جای آن‌همه متهم کردنت، نپرسیدم: "الان چطوری؟" چرا تا ساعت‌ها بعدش به این فکر می‌کردم که آمبولانس دو تا کوچه آن‌ورتر برای بردنت آمده بوده است و من بی‌خبر روی مبل لم داده بودم و پیام‌های تلگرامم را می‌خواندم. چرا وقتی تو، یک هفته توی کُما با مرگ دست و پنجه نرم می‌کردی، من پشت در اتاقت راه نمی‌رفتم و دعا نمی‌کردم. چرا وقت دیدنت، نتوانستم مثل دیگران فقط خوشحال باشم از زنده بودنت و دهانم را برای پرسیدن سوال‌های بی جوابم، گِل بگیرم.
مرا ببخش رفیق سال‌های دور!
وقتی تو خسته از مرگ برگشته بودی، من دنبال ردی از خودم در زندگی‌ات بودم.

  • جمعه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۴۴ ق.ظ
  • + شادی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی